ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ: «Πόσο όμοιος και πόσο διαφορετικός;»

Παιδευτικές προτάσεις για σχολεία και νηπιαγωγεία

Καλλιτεχνική συνεργασία και διάδραση μαθητών ενός ειδικού σχολείου με μαθητές ενός σχολείου γενικής παιδείας, της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Μπορεί να πραγματοποιηθεί σε επίπεδο τμήματος, τάξης ή και σχολείου.

ΑΦΟΡΜΗ μπορεί να αποτελέσει μια ιστορία, ένα παραμύθι, ένα θέμα ή μία  θεματική  προσέγγιση.

ΣΤΟΧΟΣ είναι η γνωριμία, η ευαισθητοποίηση, η διάδραση ή απλώς η συνύπαρξη.

ΒΗΜΑΤΑ ΔΡΑΣΗΣ

-Συνεργασία και οργάνωση της δράσης από τους εκπαιδευτικούς των δύο σχολείων.

-Προετοιμασία των μαθητών στην τάξη.

-Επίσκεψη των μαθητών στο σχολείο συνεργασίας για γνωριμία και μια πρώτη συνδιαλλαγή

-Ανταπόδοση επίσκεψης γνωριμίας

-2η επίσκεψη και καλλιτεχνική συνεργασία σε ζευγάρια, ένας μαθητής του ενός σχολείου με ένα μαθητή του άλλου σχολείου.

– Ανταπόδοση επίσκεψης καλλιτεχνικής δράσης , συνέχεια συνεργασίας.

-Καταγραφή εμπειρίας από μαθητές και εκπαιδευτικούς

-Έκθεση των εικαστικών αντικειμένων στο ένα ή και στα δύο σχολεία. Παρουσίαση αποτελεσμάτων.

Καλή επιτυχία.

Share
Κατηγορίες: Παιδευτικές προτάσεις. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.