Ωστόσο, το φαινόμενο της άμπωτης, που εμφανίστηκε αρχικά το χειμώνα, φαίνεται πως επιμένει
Κυριακή με πολύ καλό καιρό και η Χαλκιδική θύμισε τις γνωστές… ημέρες του καλοκαιριού.
Θεσσαλονικείς καταφτάνουν στις παραλίες στην Χαλκιδική ώστε να απολαύσουν μερικές στιγμές χαλάρωσης ενώ άλλοι έκαναν το πρώτο μπάνιο της σεζόν.
Ωστόσο, το φαινόμενο της άμπωτης, που εμφανίστηκε αρχικά το χειμώνα, φαίνεται πως επιμένει.
Χαρακτηριστικές είναι οι εικόνες του Thes.gr από την Αφυτο, στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής.
Ο κόσμος πήγε στην παραλία αλλά η θάλασσα ήταν πολύ πιο μακριά από τις ξαπλώστρες που βρίσκονται στην ακτή.
Αντίστοιχες εικόνες είχαν καταγραφεί και πριν από μερικούς μήνες σε άλλες περιοχές της Χαλκιδικής, όπως στη Σιθωνία και στη Σωζόπολη…
(Πηγή: in.gr)







Απίστευτο φαινόμενο: Αυτό το δέντρο συνεχίζει να καίει από πέρσι το καλοκαίρι
Πάνω από 5,2 εκατομμύρια παιδιά έμειναν ορφανά από την πανδημία
Σοκ: Γυναίκα ζει στο αυτοκίνητο δύο χρόνια - Συγκλονίζει το δράμα της κ. Μαρίνας
Κορονοϊός: "Βουβός" συναγερμός στα σχολεία με 40.000 νέα κρούσματα
Οι πρωταγωνιστές της προσφυγικής κρίσης: «Χρειάζομαι ένα μέρος να μείνω μόνη, να φωνάξω, να κλάψω»