Τεστ στο οποίο απαραιτήτως πρέπει να υποβληθεί η υπουργός Παιδείας

kerameos«Την παρακαλούμε να συμπληρώσει το τεστ ιχνηλάτησης των  νομικών της γνώσεων και των  παιδαγωγικών της δεξιοτήτων»

Μετά τη σημερινή βαριά και επικίνδυνη  προσβολή της υπουργού Παιδείας από τον ιό της κρίσης μεγαλείου και απώλειας ψυχραιμίας, εξαιτίας των μαθητικών κινητοποιήσεων,  την παρακαλούμε να συμπληρώσει το τεστ ιχνηλάτησης των  νομικών της γνώσεων και των  παιδαγωγικών της δεξιοτήτων, ώστε, να της χορηγηθεί η ενδεδειγμένη βοήθεια.

(Αποδέκτες του τεστ είναι ο Δικηγορικός Σύλλογος και οι κοσμητείες των Παιδαγωγικών Τμημάτων της χώρας, ώστε, να επιληφθούν  για τα περαιτέρω)

ΤΕΣΤ (Ερωτηματολόγιο)

Επώνυμο:
Όνομα:
Διεύθυνση:
Κινητό τηλέφωνο:
Ε-  mail:

1/ Είναι οι καταλήψεις  μεταδοτική νόσος ή φυσική καταστροφή για να δικαιολογείται και να είναι σύννομη η κατ’ εξαίρεση παροχή τηλεκπαίδευσης,  αντί  της ζωντανής διδασκαλίας, όπως αποφάσισε  το υπουργείο Παιδείας;

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ

2/ Υπάρχει νόμιμη εξουσιοδότηση που να ερείδεται σε νόμο για την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης, που αποκλείει από την εξ αποστάσεως διδασκαλία τους μαθητές που μετέχουν στις καταλήψεις;

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ

3/ Έχει το υπουργείο διορθώσει τις παρανομίες και τις παρατυπίες στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που του επισήμανε με τη γνωμοδότησή της, στις 7/9 η  Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, δίνοντάς του προθεσμία τριών μηνών να συμμορφωθεί;

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ

4/ Είναι κατόπιν αυτού,  νόμιμη ή τηλεκπαίδευση με τη λεγόμενη σύγχρονη μέθοδο μέσω της πλατφόρμας Webex της εταιρίας Cisco,  που εξακολουθεί να διενεργεί το υπουργείο, παραβιάζοντας τις αποφάσεις και τις συστάσεις της Αρχής;

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ

5/ Έχουν το δικαίωμα ή την υποχρέωση οι εκπαιδευτικοί να μην υπακούσουν και να μην συμμετάσχουν σε μια παράνομη διαδικασία;

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ

6/ Ακόμη κι αν θεωρηθεί σύννομη η συγκεκριμένη  τηλεκπαίδευση, είναι δυνατόν να αποκλείονται παιδιά από τη φυσική ή την εικονική τάξη, με υπουργική εντολή, χωρίς να έχει συνεδριάσει ο Σύλλογος Διδασκόντων και να έχει επιβάλλει εξατομικευμένα κάποια ποινή;  Είναι παιδαγωγικά ορθό και νόμιμο κάτι τέτοιο;  

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ

7/ Είναι νόμιμο ο διευθυντής ή οι καθηγητές του σχολείου να αναγορεύονται σε καταδότες των μαθητών τους, να συντάσσουν λίστες αποκλεισμού από τα μαθήματα; 

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ

8/Είναι δυνατό να διατάσσονται οι καθηγητές από το υπουργείο, να βρίσκονται ταυτόχρονα  και στο υπό κατάληψη σχολείο ή πέριξ αυτού, επιβλέποντας την κατάσταση  και στο σπίτι τους,  ώστε,  να παραδίδουν τα  εξ αποστάσεως μαθήματα;  Υπάρχει λογική σε αυτό;

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ

9/ Ακόμη κι αν οι καθηγητές διακτινιζόμενοι,  παραδίδουν εξ αποστάσεως μαθήματα είναι νόμιμο με βάση το άρθρο 16  του Συντάγματος, να απαγορεύσουν  σε μαθητή που συμμετείχε στην κατάληψη να ασκήσει το συνταγματικό του δικαίωμα και να παρακολουθήσει το μάθημα αν το επιθυμεί; 

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ

10/ Με δεδομένο ότι το απουσιολόγιο είναι δημόσιο έγγραφο, είναι μοναδικό  και φυλάσσεται στο σχολείο, έχει νόμιμη βάση  ο εφοδιασμός κάθε εκπαιδευτικού ξεχωριστά με το αναγραφόμενο στην υπουργική απόφαση ηλεκτρονικό απουσιολόγιο; 

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ

11/ Έχει τεκμήρια εγκυρότητας η σημείωση απουσίας σε μαθητές στην εξ αποστάσεως διδασκαλία, όταν είναι δυνατό μόνο φαινομενικά ο μαθητής να παρακολουθεί ή να έχει δώσει τον κωδικό του σε άλλο άτομο κλπ;

ΝΑΙ
ΟΧΙ
ΔΞ/ΔΑ
Ημερομηνία:
Υπογραφή:

(Πηγή: alfavita.gr)

Share
Κατηγορίες: ΕΙΔΗΣΟΥΛΕΣ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.