Ένας γιατρός πιστός στο λειτούργημα του πρόσφερε τις υπηρεσίες του ενώ ο ίδιος υπέφερε από τους πόνους και είχε ορό στο χέρι.
Πρόκειται για τον χειρουργό Νίκο Ξημέρη ο οποίος ενώ είχε εφημερία στο Βενιζέλειο νοσοκομείο υπέστη κολικό του νεφρού με αποτέλεσμα να του χορηγήσουν ενδοφλέβια παυσίπονη αγωγή.
Ο Χειρουργός Επιμελητής Β του νοσοκομείο δεν παράτησε το πόστο του και παρά τους πόνους που είχε, πρόσφερε τις ιατρικές του υπηρεσίες στους ασθενείς που τον είχαν ανάγκη.
Όπως βλέπεται και στο βίντεο, ο χειρουργός με τον ορό στο χέρι ράβει τον ασθενή που είχε τραυματιστεί στο πρόσωπο
Τέτοιοι άνθρωποι τιμάνε τον όρκο τους…
(Πηγή: cretapost.gr)







Επιβλαβής και στην ψυχική υγεία των ασθενών ο κορονοϊός
Υπολόγισαν πόσα κιλά ζυγίζει όλος ο κορονοϊός στον πλανήτη!
Τη δύναμη την έχει αυτός που πονάει, απλά δεν το ξέρει...
Αυτό είναι το αντίδοτο στο στρες που νικάει τον πόνο και ενισχύει την άμυνα
Τυφλός φοιτητής του ΑΠΘ πήρε υποτροφία σε μία από τις μεγαλύτερες ερευνητικές ομάδες στον κόσμο