Το δεύτερο κύμα της πανδημίας πλήττει τους οίκους ευγηρίας της Ευρώπης, όπου μετά τον Αύγουστο έχουν σημειωθεί περισσότεροι από 9.000 θάνατοι.
Και η επιλογή αποδεικνύεται εξαιρετικά δύσκολη: η επιβολή άλλης μιας περιόδου πλήρους απομόνωσης ή ο κίνδυνος μεγαλύτερης έκθεσης στον ιό; Παρόμοια είναι η κατάσταση και στην Αμερική, όπου η συγκλονιστική φωτογραφία ενός γιατρού που κρατά στην αγκαλιά του έναν ηλικιωμένο ασθενή που κλαίει αναδεικνύει πως η απομόνωση αποτελεί μια δεύτερη πανδημία για την τρίτη ηλικία.
Καθώς το φθινόπωρο ο αριθμός των κρουσμάτων εκτοξεύθηκε, το προσωπικό των οίκων ευγηρίας και οι επισκέπτες έφεραν μαζί τους τον ιό παρά τους αυστηρούς υγειονομικούς κανόνες, με αποτέλεσμα να μολυνθούν δεκάδες χιλιάδες τρόφιμοι μεγάλης ηλικίας και σε ευάλωτη κατάσταση.
(Πηγή: in.gr)







«Λουκέτο» σε 129 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ βάζει το σχέδιο «Αθηνά»
Κραυγή αγωνίας των αναπήρων στον πρωθυπουργό
Πόσα αδέλφια έχετε; Δείτε τι αποκαλύπτει η απάντησή σας για την καρδιά σας
Έναν σκύλο, αντί για τεστ κορωνοϊού
Άνοιγμα σχολείων 10 οδηγίες προς εκείνους που τολμούν να διδάξουν!