Με… έρανο θα ζεσταθούν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας Τρικάλων. Το πετρέλαιο μόλις που επαρκεί μέχρι σήμερα και ήδη ο διευθυντής του σχολείου, Κώστας Πρεβέντης, απηύθυνε έκκληση στους γονείς και τους φορείς της περιοχής να συγκεντρώσουν χρήματα για την αγορά νέας ποσότητας.
Πρώτη ανταποκρίθηκε η ηγουμένη της Μονής Αγίου Στεφάνου Μετεώρων, η οποία και έστειλε στο σχολείο 700 ευρώ, ενώ και ο Δήμος Καλαμπάκας ενέκρινε για τη σχολική επιτροπή 2.600 ευρώ. “Ανάβουμε τα καλοριφέρ 1,5 ώρα την ημέρα για να φτάσει το πετρέλαιο. Τις τελευταίες μέρες τα μαθήματα γίνονται κάτω από χαμηλές θερμοκρασίες, αφού το θερμόμετρο δεν ξεπερνά μέσα στις αίθουσες τους 12-13 βαθμούς Κελσίου”, είπε στο “Έθνος” ο κ. Πρεβέντης. Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας χρειάζεται κάθε χρόνο περίπου 35.000 ευρώ για θέρμανση και πέρυσι στάλθηκαν από το υπουργείο μόλις 13.000 ευρώ, ενώ για φέτος μέχρι στιγμής μόνο 4.100 ευρώ.
(πηγή: http://www.edu4u.gr)







Ξεπέρασαν τους 2.000 οι νεκροί στην Ευρώπη
Πάνω από 6.000 κρούσματα σε παιδιά τις πρώτες μέρες λειτουργίας των σχολείων
Συναγερμός για επιδημία δάγκειου πυρετού στην Ονδούρα - 44 νεκροί
Με την υγεία μας και με τη ζωή μας πληρώνουμε την κρίση
Γαλλία: 100.000 νεκρά ψάρια στη θάλασσα, γιατί «χάλασαν τα δίχτυα»