Οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης εντόπισαν επίσης ανωμαλίες σε πολλά όργανα
Το βρετανικό Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης ανακοίνωσε σήμερα πως από τα αρχικά ευρήματα μιας μελέτης για τον μακροπρόθεσμο αντίκτυπο της Covid-19 διαπιστώθηκε πως μεγάλος αριθμός ασθενών, που παίρνουν εξιτήριο από νοσοκομεία, εξακολουθούν να εμφανίζουν συμπτώματα δύσπνοιας, κόπωσης, άγχους και κατάθλιψης δύο με τρεις μήνες μετά τη μόλυνσή τους από τον ιό.
Οι επιστήμονες εντόπισαν επίσης ανωμαλίες σε πολλά όργανα και πιστεύουν πως μια επίμονη φλεγμονή μπορεί να είναι ένας παράγοντας για όσους επιζούν από την Covid-19, αναφέρει σε δήλωσή του το πανεπιστήμιο.







Συνεχίζεται η μείωση των πουλιών στα χωράφια - Ο πληθυσμός των κοινών πτηνών καλλιεργήσιμης γης μειώνεται κατά 17% από το 2000
Σεισμός: Πόσο προετοιμασμένη είναι η Ελλάδα για ένα ισχυρό… κούνημα;
Το 80% των σοβαρών παιδικών ατυχημάτων συμβαίνουν μέσα στο σπίτι
«Όποιος έχει χάσει τα πάντα καταλαβαίνει» – Πρόσφυγες στο πλευρό των πληγέντων της Καρδίτσας
Εμφύτευμα επέτρεψε σε ασθενείς με εγκεφαλικό να κουνήσουν μετά από πολλά χρόνια τα χέρια τους